|
Πρώην Ολλανδικό Pieter Floresz. |
Εναυπηγήθη: Στα Ολλανδικά Ναυπηγεία Koninklijka Maatschappij de Schelde στο Vlissingen στις 2 Ιουλίου 1977. |
Καθειλκύσθη: 15 Δεκεμβρίου 1979. |
Προγραμματισμός εντάξεώς της στο Ολλανδικό Ναυτικό στις 10 Οκτωβρίου 1981, αλλά κατευθείαν από τα ναυπηγεία έγινε ύψωση της Ελληνικής Σημαίας στις 26 Ιουνίου 1981 με πρώτο κυβερνήτη τον Αντιπλοίαρχο Γρηγ. Δεμέστιχα. |
Κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 15 Νοεμβρίου 1981. |
Έλαβε μέρος στον πόλεμο του Κόλπου στην περιοχή της Ερυθράς Θαλάσσης το 1990-91 εφαρμόζοντας αποφάσεις του ΟΗΕ εναντίον του Ιράκ. |
Η Φ/Γ ΕΛΛΗ είναι το 3o κατα σειρά από τα 3 πλοία που έχουν αυτό το όνομα |
Τα άλλα πλοία ήταν τα εξής:
- 1... Το Καταδρομικό ΕΛΛΗ το οποίον ετορπιλλίσθη από ύπουλη προκλητική επίθεση του ιταλικού υποβρυχίου DELFINO τον 15αύγουστο 1940 στην Τήνο.
- 2... Το Καταδρομικό ΕΛΛΗ πρώην ιταλικό ΕUGENIO DI SAVOIA το οποίον παρεχωρήθη ως μέρος των ιταλικών επανορθώσεων προς αντικατάστασιν του τορπιλλισθέντος ΕΛΛΗ.
|
Του ιδίου τύπου ΑΔΡΙΑΣ (F 459), ΑΙΓΑΙΟΝ (F 460), ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ (F 465), ΚΑΝΑΡΗΣ (F 464), ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F 462), ΛΗΜΝΟΣ (F 451), ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ (F 463), ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ (F 461), ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ (F 466). |
|
Η Φ/Γ ΕΛΛΗ έχει τα παρακάτω Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|