Τον Δεκέμβριο του 1940 προσγειώνονται 12 νέα Gloster SS.37 Gladiator Mk I, τα οποία υπάγονται στην 21η Μ.Δ. Στις 10 Δεκεμβρίου η Δ.Α.Δ. μεταφέρεται στο Αεροδρόμιο Πτολεμαϊδας με την 22α Μ.Δ. και 23η Μ.Δ. Στις 23 Δεκεμβρίου η 21η Μ.Δ. μεταφέρεται στο Αεροδρόμιο Κατσικά Ιωαννίνων. Στις 30 Δεκεμβρίου η Δ.Α.Δ. με τις 22α Μ.Δ. και 23 Μ.Δ. μετακομίζουν στην Αεροπορική Βάση ΣΕΔΕΣ Θεσσαλονίκης.
Στις 2 Ιανουαρίου 1941 η 22α Μ.Δ. μεταφέρεται στο Αεροδρόμιο Κατσικά Ιωαννίνων και επανέρχεται στο ΣΕΔΕΣ στις 27 Ιανουαρίου. Στις 25 Ιανουαρίου η 23η Μ.Δ. μετασταθμεύει στην Λάρισα. Στις 8 Φεβρουαρίου η 22α Μ.Δ. μετασταθμεύει στην Παραμυθία. Τον Μάρτιο του 1941 η Δ.Α.Δ. με τις 22 και 24 Μ.Δ. επιχειρούν από το ΣΕΔΕΣ ενώ η 21η Μ.Δ. επιχειρεί από την Πτολεμαίδα και η 23η Μ.Δ. από τον Αμπελώνα Λάρισσας.
Με την κήρυξη του πολέμου από την Γερμανία στις 8 Απριλίου 1941, η 22α Μ.Δ. και η 24η Μ.Δ. μεταστάθμευσαν στο Αεροδρόμιο Βασιλικής Τρικάλων. Η κατάσταση των Μοιρών Διώξεως, δύο μέρες μετά την Γερμανική επίθεση είναι:
ΜΟΙΡΕΣ ΔΙΩΞEΩΣ
ΜΟΙΡΑ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΤΥΠΟΣ
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ
21 Μ.Δ.
9
GLOSTER GLADIATORS MkI
Πτολεμαίδα
22 Μ.Δ.
7
PZL-P24F/G
Βασιλική Τρικάλων
23 Μ.Δ.
8
PZL-P24F/G
Αμπελώνας Λάρισας
24 Μ.Δ.
3
BLOCH MB151
Βασιλική Τρικάλων
Στις 16 Απριλίου η Δ.Α.Δ. με τα εναπομείναντα α/φ διώξεως (11 PZL-24, 8 Gloster SS.37 Gladiator Mk I, 2 Bloch MB.151) συγκεντρώνονται στην Αμφίκλεια και από εκεί στις 17 Απριλίου στο Αργος όπου και καταστρέφονται επί του εδάφους εν όψει της Γερμανικής κατοχής.
Ο πόλεμος μεταφέρεται στην Μέση Ανατολή.
Τον Ιανουάριο του 1945 επαναλειτουργεί στην Ελλάδα το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ το οποίο περιλαμβάνει: